søndag den 8. juni 2008

Så er vi i gang


08.06.08
I dag er en mærkedag - på flere måder. Vores ældste barnebarn fylder 6 år - og så er vi kommet i gang med at blogge - tænk at sådan et par gamle hoveder som os, kan finde ud af det!!
.........blev lige afbrudt af netop børnebørnene med deres forældre. De var på vej til McDonald - fødselsdagsmenuen er bestemt: McDonalds mad!!
Grunden til, at vi har oprettet denne blog, er, at vi vil bruge den i forbindelse med vores tur til New Zealand i marts/april 2009.
Vi vil i den kommende tid lægge indlæg på, der fortæller om planlægningen af vores tur - og senere vil vi bruge bloggen som en slags dagbog, så familie og venner hjemme i Danmark kan følge os på turen.
NU ER VI I GANG - og det er et kæmpe skridt for os!!
Birgit og Gerth

3 kommentarer:

Lilli sagde ...

Tillykke med bloggen. Vi glæder os til at følge med...

Anonym sagde ...

Også et bragende tillykke skal det lyde fra én af KOLLEGERNE!! ;-) Glæder mig til at følge med, når tid nærmer sig.
- smiler Frk. Bibo

Laure sagde ...

Hei,
Det var fantastisk, men sant. Jeg fikk et lån på 50.000 €. Jeg er glad for å ha et lån fra en utlåner som hjalp meg med lånet mitt. Jeg har prøvd mye service, men jeg har aldri vært i stand til å få et lån fra disse tjenestene. Noen av dem ba meg om å oppfylle mange dokumenter, og det slutter ikke godt til slutt. Men jeg er glad for å møte Guro Elvenes. Jeg var i stand til å få lånet mitt på 50.000 € med en hastighet på 2%. Nå har firmaet mitt det bra, og jeg vil fortelle alle i dag fordi de er raske, pålitelige til 100% sikre. Nå refunderer jeg lånet jeg fikk Guro Finance Home. Du kan kontakte ham og ikke kaste bort tiden din. E-post: guroaletteelvenes@gmail.com